Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Sushi Corner Geel. Meer weten? Ontdek meer
Rob
19 jun 2026 om 13:50
- 63 min te laat geen sorry
-de scampi in de lauwe soep waren rubber
- de curry was goed maar koud
- de sashimi:
- zalm goed
- tonijn matig
- tamago is ei vis sashimi
- de rest was diepvrieswaar
- 1 toefje namaak wasabi, 5cl soya saus
Kim
7 jun 2026 om 7:59
Wij vinden de sushi van Sushi Corner Geel echt super lekker! Maar misschien moet het lever-systeem eens herbekeken worden, wij hadden levering om 18u gevraagd en hadden ons eten pas om 19u15. Zeer jammer.
Maar fantastisch lekkere sushi.
Matthias
31 mei 2026 om 20:54
Perfect optijd klaar, goede kwaliteit. Zeker aan te raden. Zelf afgehaald.
Wouter
28 mei 2026 om 18:47
Spijtig dat de nigiri sake en maguro ontbraken, wat gezien de prijs wel zonde is en eigenlijk niet zou mogen ontbreken. Wat wel goed toegekomen was wel wel super lekker zoals altijd.
Kristien
22 apr 2026 om 19:58
Goed op tijd, zelfs 10min voor het afgesproken tijdstip. En zeer lekker, alles zag er vers en verzorgd uit.
Jonas
12 apr 2026 om 21:46
Heel lekker eten en netjes geleverd. Vriendelijke mensen, voor herhaling vatbaar